Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Podnikatelský záměr
Michalec, Martin ; Kliment, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je problematika týkající investic v podobě podnikatelského záměru, jako nástroj sloužící k co nebližšímu zhodnocení skutečné situace v První brněnské strojírně Velká Bíteš, a.s. a v oblastech její činnosti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy, prezentuje zkoumanou oblast a zabývá se teoretickým popisem podnikatelského záměru. V analytické části je věnována pozornost jak oborovému prostředí firmy a konkurenci, tak i firmě samotné. Návrhová část obsahuje vyhodnocení možných alternativ a doporučené řešení situace v dané investiční činnosti.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Identifikace příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
ŠÍMA, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu. Aby společnost mohla odkrýt tyto příležitosti a hrozby, musí nejprve analyzovat makroprostředí a mikroprostředí společnosti. Pro analýzu makroprostředí je využita metoda STEP analýzy, díky které lze identifikovat vnější faktory a jejich možné účinky na společnost v blízké budoucnosti. Analýza mikroprostředí je provedena pomocí Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví, doplněna o bodové ohodnocení a porovnání největších konkurentů. Zároveň je provedena i analýza vybraných finančních ukazatelů, která odkryje společně s Porterovým modelem pěti konkurenčních sil v odvětví silné a slabé stránky společnosti. Po zpracování veškerých informací a následného vyhodnocení pomocí SWOT analýzy jsou navržena doporučení, která eliminují skryté hrozby a využijí příležitosti, které trh agenturního zaměstnávání bezpochyby nabízí.
Nákupní marketing ve vybrané firmě
JAREŠOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce byla zpracována na téma {\clqq}Nákupní marketing ve vybrané firmě``. Vybranou firmou byla firma Phoenix LV, a. s. Jedná se o jednu z nejvýznamnějších farmaceutických velkoobchodů v České republice. Společnost disponuje 10 sklady po celé České republice, které jsou podřízeny 6 obchodním centrům. Hlavním cílem práce byla analýza marketingu nákupu, od kterého se odvíjela řada vedlejších cílů: vymezení základních pojmů a termínů; analýza současného stavu podniku v oblasti nákupního marketingu; pomoci odborné literatury navrhnout přesnou metodiku rozdělení nákupního marketingu; ověření této metodiky; závěr. Marketing firmy je rozdělen na dvě části, z nichž každá se zabývá různými činnostmi. Marketing nákupu řeší vztahy s dodavateli, přípravu akcí apod. Marketing prodeje pak akcemi pro lékárny, lékárníky, odborná školení a semináře, soutěže pro lékárny aj. Pro zjištění správného rozdělení marketingu byly použity analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Vnější analýza se zaměřovala na konkurenty, dodavatele, odběratele, substituty a v neposlední řadě faktory působící na firmu (společenské, technologické, ekonomické, politické a legislativní). Analýza vnitřního prostředí se soustředila na zaměstnance, technické vybavení, finanční analýzu. Analýza Porterův model a STEP analýza poukázaly na nesprávné rozdělení marketingu v podniku. Proto bylo navrženo správné přemístění některých činností. Marketing nákupu by se měl zabývat pouze jednáním s dodavateli a veškerou komunikací s nimi. Vnitřní analýzou nebyly zjištěny žádné nedostatky, ale ani přesto by firma neměla zapomínat na své zaměstnance, stále modernizovat technické vybavení a v neposlední řadě sledovat nové trendy, jak ve výzkumu, vývoji, tak i ve finančních možnostech.
Osudy francouzštiny jako jazyka diplomacie: Situace v ČR
Malá, Markéta ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Listíková, Renáta (oponent)
Diplomová práce se zabývá současným stavem francouzštiny jako jazyka diplomacie v dnešním světě a rolí a pozicí francouzštiny v České republice. Jejím cílem je v teoretické části vymezit pojem diplomacie, shrnout významná období francouzštiny v dějinách diplomacie, zabývat se faktory, které ovlivňují status jazyka a blíže nahlížet na konkurenty francouzštiny. Práce se zaměřuje na šest vybraných jazyků: angličtinu, španělštinu, ruštinu, němčinu, arabštinu a čínštinu. Snaží se také zachytit specifika francouzštiny jako diplomatického jazyka. V praktické část si nejprve klade za cíl zmapovat diplomatické orgány na našem území a jejich funkci. Na základě statistik a sběru dat pomocí rozhovorů poté práce poukazuje na proměny, ke kterým v posledních letech v jazyce dochází. V rámci České republiky nahlíží na změny, které přineslo členství v EU a zavedení SERR pro jazyky. V závěru přichází se třemi hypotézami dalšího vývoje francouzského jazyka v budoucnosti. KLÍČOVÁ SLOVA francouzština, status, diplomacie, světový jazyk, vývoj, konkurenti, diplomatické organizace, jazykové vzdělávání
Osudy francouzštiny jako jazyka diplomacie: Situace v ČR
Malá, Markéta ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Listíková, Renáta (oponent)
Diplomová práce se zabývá současným stavem francouzštiny jako jazyka diplomacie v dnešním světě a rolí a pozicí francouzštiny v České republice. Jejím cílem je v teoretické části vymezit pojem diplomacie, shrnout významná období francouzštiny v dějinách diplomacie, zabývat se faktory, které ovlivňují status jazyka a blíže nahlížet na konkurenty francouzštiny. Práce se zaměřuje na šest vybraných jazyků: angličtinu, španělštinu, ruštinu, němčinu, arabštinu a čínštinu. Snaží se také zachytit specifika francouzštiny jako diplomatického jazyka. V praktické část si nejprve klade za cíl zmapovat diplomatické orgány na našem území a jejich funkci. Na základě statistik a sběru dat pomocí rozhovorů poté práce poukazuje na proměny, ke kterým v posledních letech v jazyce dochází. V rámci České republiky nahlíží na změny, které přineslo členství v EU a zavedení SERR pro jazyky. V závěru přichází se třemi hypotézami dalšího vývoje francouzského jazyka v budoucnosti. KLÍČOVÁ SLOVA francouzština, status, diplomacie, světový jazyk, vývoj, konkurenti, diplomatické organizace, jazykové vzdělávání
Charakteristika interindividuálního vztahu (přítel vs. konkurent) jelena evropského a její vliv na agonistické chování a endokrinní zpětnou vazbu
Peterka, Tomáš ; Bartoš, Luděk (vedoucí práce) ; Fuchs, Roman (oponent)
Samci jelena evropského se během roku sdružují do mládeneckých skupin. Sociální postavení jedince - rank - je v takové skupině značně nestabilní. Předchozí experimenty prokázaly, že sociální postavení modulované agonistickým chováním ovlivňuje parožní růst jelena a klíčové události parožního cyklu. Paroží je sekundárním pohlavním znakem čeledi jelenovitých a jednou z nejrychleji rostoucích tkání u obratlovců. Jeho vývoj je řízen samčím pohlavním hormonem, testosteronem. V našem experimentu jsme pozorovali agonistické chování skupiny 19 jelenů. Samci byli vybaveni GPS obojky a pozorování probíhalo po dvě hodiny ráno a večer, jednou až dvakrát týdně od konce května do konce srpna. V pravidelných intervalech byli jeleni manipulováni pro odběr krevních vzorků a telemetrických dat. Po statistické analýze získaných dat se ukázalo, že v rámci mládenecké skupiny udržuje 13 jelenů průměrnou vzdálenosti mezi sebou do 22 metrů. Tito jedinci - nejbližší společníci se liší v počtu agonistických interakcí. Ti, co dosáhli 8 nebo méně označujeme jako Přátele, zatímco podskupinu druhých, dosáhnuvších mnohonásobně více interakcí, klasifikujeme jako Konkurenty. Zjistili jsme, že počet interakcí byl závislý na průměrné vzdálenosti mezi samci uvnitř skupin (Přátelé a Konkurenti). Konkurenti se zvětšující se vzdáleností...
Konkurenční výhoda podniku
Marešová, Anežka ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jiří , Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konkurenční výhody podniku PROGRAMM s.r.o. Teoretická část obsahuje základní pojmy jako konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, strategie, obecně popisuje analýzu konkurence, situační analýzu, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix i SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na situační analýzu společnosti PROGRAMM s.r.o. zahrnující analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix podniku a analýzu vnějšího prostředí. Poté je proveden marketingový výzkum a analýza největšího konkurenta, společnosti KVADOS, a.s. Výsledky jsou vždy shrnuty za pomocí SWOT analýzy a jsou definovány konkurenční výhody firmy PROGRAMM s.r.o. Dále jsou odhaleny slabé stránky podniku a navržena možná řešení se zaměřením na marketing k získání dalších výhod včetně jejich zhodnocení.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.